Pogosta vprašanja – Posteljnina Bount

Prvi preizkusite naše IZDELKE V PRIHODU po posebno znižanih cenah in Akcija JOGI RJUH 

1.

Kako izbrati kvalitetno posteljnino?

Pogosto pri nakupu posteljnine se odločamo zaradi cene ali vzorca. Dejanje ni napačno, je pa vprašljiva kvaliteta in obstojnost blaga, na katerega ne dajemo veliko pozornosti. Pri nakupu posteljnine preverite točne dimenzije, kvaliteto tkanine, vzdrževanje in poreklo blaga.

Veliko krat slišimo Satenasta posteljnina, kar ne pomeni kakovost tkanine in je tkanje tkanine v pravem pomenu Atlas vezava. Pred nakupom se prepričajte, da ponudnik ponuja 100% bombažno tkanino v Saten – Atlas vezavi.

2.

Kako smo lahko prepričani, da posteljnina ne vsebuje škodljivih barvil, katera lahko povzročijo alergije?

Prvi kontakt s posteljnino je, da pred nakupom posteljnino odprete in z vohom ugotovite ali ima neprijeten vonj. Vsa toksična barvila , ki so hermetično zaprta dlje časa pustijo neprijeten kisel vonj. Artikle pred uporabo je potrebno obvezno oprati in po pranju bodite pozorni, ali je tkanina izgubila barvo pri prvem pranju na nizki temperaturi.

Izogibajte se tovrstnim posteljninam ali drugim tekstilnim artiklom!

3.

Kako naj vzdržujem posteljnino in druge artikle?

Pred uporabo artikla je potrebno pranje na 40°C ali 60°C. Preverite všito etiketo na artiklu ali deklaracijo na embalaži, kjer so vse potrebne informacije glede vzdrževanja. Svetujemo, da blago (posteljnino) obrnete na notranjo stran zaradi drgnjenja tkanine. Nove artikle priporočamo, da pri prvem pranju sušite na prostem zaradi naravnega krčenja tkanine.

V primeru strojnega sušenja (sušilec) artiklov nikoli ne presušite ali pustite v sušilnem stroju dlje časa.

Uporabljajte izključno tekoče praške boljše kakovosti, brez optičnih belil.

 

 

4.

Kako lahko naročimo izdelke po meri?

Na Bount spletni strani, pri označenih artiklih je možno vnesti vaše želene dimenzije artikla. Vpišite v polje (dolžina + širina + višina) v primeru, da želite jogi rjuho. Ceno artikla, vam bo računalnik sam napisal. V primeru, da imate dodatne želje, vas naprošamo, da napišete pri oddaji naročila pod OPOMBE ali nas kontaktirate na telefonsko številko 05-6405-282, mail slika@bount.si. Pri izdelavi se upošteva krčenje blaga po pranju, da artikli ustrezajo končni dimenziji.

Artikli, ki niso standardnih dimenzij in so proizvedeni PO MERI ! NI MOŽNO VRAČILO.

 

5.

Kako bodo moji izdelki dostavljeni?

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Kupec lahko ob oddaji naročila določi naslov za dostavo, ki je za ponudnika zavezujoč. Ob dobavi mora kupcu nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

V primeru, da kupca (prejemnika) v času dostave ni na naslovu, pošta GLS pusti obvestilo in hrani blago na dogovorjenem mestu za določen čas.  Če kupec (prejemnik) paketa ne prevzame v dogovorjenem roku, se ta vrne nazaj ponudniku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

Stroški dostave

Slovenija

  • Ob nakupu izdelkov v vrednosti do 49,99 EUR je strošek dostave 8 EUR.
  • Ob nakupu izdelkov v vrednosti nad 50 EUR ali več, je dostava brezplačna.

Hrvaška

  • Ob nakupu izdelkov v vrednosti do 149,99 EUR je strošek dostave 10 EUR.
  • Ob nakupu izdelkov v vrednosti 150 EUR ali več, je dostava brezplačna.

6.

Kako poteka nakup na spletni strani Bount.si

Pri izbiri izdelkov in s potrdilom na gumb »Oddaj naročilo« odda naročilo, mu spletna trgovina samodejno ustvari in pošlje elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila (številka naročila, podatki kupca, izdelki, cene, količine,…). V primeru, da bo kupec plačal po povzetju ali prek PayPal storitve, mu bo ponudnik nakupljene izdelke poslal v največ 10 (desetih) delovnih dneh po potrditvi naročila s strani ponudnika. V primeru, da bo kupec plačal prek predračuna, se mu bo ponudnik nakupljene izdelke poslal v največ 10 (desetih) delovnih dneh po prejemu nakazila na transakcijski račun ponudnika.

Naročanje v spletni trgovini poteka prek interneta 24 ur dnevno in 7 dni v tednu. Blago lahko izbirate in naročate s seznama blaga na spletnih straneh Parvos d.o.o. Vse blago, navedeno na teh straneh, je na voljo do odprodaje zalog ali ukinitve prodaje posameznega blaga.

V primeru, da imate vprašanja ali potrebujete pomoč pri naročilu, nas lahko kontaktirate na telefonsko številko 05-6405-282 ali mail: slika@bount.si

7.

Kako poteka spletno poslovanje?

Poslovanja spletne trgovine Parvos d.o.o. je jasno definirati pravice in obveznosti uporabnikov spletne trgovine Parvos  (v nadaljevanju: spletna trgovina) pri uporabi spletne trgovine, naročanju, nakupu in prodaji blaga in storitev, ki so na voljo, ter poslovni odnos med družbo Parvos d.o.o. in uporabnikom spletne trgovine.

V skladu z določbami zakona, ki ureja pravice potrošnikov pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga in storitev s strani podjetij, je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti (v nadaljevanju: potrošnik ali kupec potrošnik).

Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika/kupca ter poslovni odnos med Parvos d.o.o. in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo blaga, ki so na voljo v spletni trgovini.

Nakup, opravljen prek spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen skladno s predpisi, veljavnimi v Republiki Sloveniji. Za medsebojna pravna razmerja se neposredno uporablja vsakokrat veljavna zakonodaja, ne glede na določila teh pogojev poslovanja ter tudi če so ti pogoji v nasprotju z vsakokrat veljavno zakonodajo.

Vse Slike v spletni trgovini in katalogih so simbolične, poleg tega si Parvos d.o.o. prizadeva zagotoviti ustrezne slike vsega prodajnega blaga na svoji spletni strani. Morebitne estetske razlike med sliko in dejanskim blagom ne vplivajo na specifikacijo samega blaga.